Parvati
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 12:19, 26 Maj 2007 Temat postu: MyAvone |
|
|
24 maja 2007 roku, oficjalnie wkroczy na rynek kolejny wirtualny operator komórkowy: myAvon, którego właścicielem będzie Avon Mobile należący do Avon Cosmetics Polska. Usługa ma być przeznaczona przede wszystkim dla kobiet. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa firmy na świecie.
Alcatel OT-C630 - jedyny telefon dostępny w ofercie myAvon. Do wyboru będą dwa modele: w czarnej i bordowej obudowie
Avon Mobile będzie wykorzystywał infrastrukturę Orange na mocy umowy z 22 grudnia ub.r. Telefony pracujące w sieci pod marką myAvon będą miały numery rozpoczynające się od 789 - warto przypomnieć, że operator Play wykorzystuje prefiks 790.
W związku z nasyceniem rynku telefonii, firma nie chce być kolejnym operatorem epatującym parametrami "komórek" 3G. Zamiast mówić o nowinkach postawiono na więzy rodzinne i przyjacielskie, jakie nawiązały się między konsultantkami Avon i ich klientkami; korporacja planuje kształtować swą ofertę w ten sposób, by była ona wyjątkowo atrakcyjna dla przedstawicielek płci pięknej.
Szczegóły oferty
Oferta nie wygląda zbyt interesująco na tle propozycji konkurencji. Połączenia wewnątrz sieci mają kosztować 40 gr/min, poza nią - 69 gr/min (naliczanie sekundowe). Koszt wysłania jednego SMS-a to 20 groszy, a jednego MMS-a - 45 groszy.
Ponadto w ofercie dostępny jest tylko jeden telefon - Alcatel OT-C630 mający kosztować 350 złotych. Na starter wydamy dodatkowo 3 zł.
Bonusem dla klientów Avon Cosmetics ma być system upustów i punktów promocyjnych przyznawanych za wydzwaniane minuty i wysyłane wiadomości. Szczegóły oferty mają zostać podane w najbliższym katalogu Avon.
Polska pierwsza
Nasz kraj jest pierwszym państwem, w którym międzynarodowy koncern kosmetyczny zdecydował się na wprowadzenie usług telefonii komórkowej, przede wszystkim ze względu na bardzo mocną pozycję na polskim rynku (800 mln zł przychodów rocznie). Swój sukces zawdzięcza modelowi sprzedaży bezpośredniej - produkty rozprowadzają konsultantki i konsultanci. Ich liczba sięga ponad 230 tys. osób (mężczyźni stanowią 5 proc.). Zarząd liczy, że w pierwszej kolejności to właśnie oni nabędą pakiety startowe i będą korzystać z usług myAvon. Liczba klientów w tym roku może sięgnąć nawet 400-500 tys., zaś potencjalnych abonentów nowej sieci wirtualnej jest nawet 2,2 mln - każda z konsultantek ma średnio 10 klientów na kosmetyki. Zarząd producenta kosmetyków jest przekonany, że połowa tej liczby będzie docelowo stanowić bazę klientów myAvon. Rentowność Avon Mobile zamierza osiągnąć w ciągu pierwszego roku działalności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|